Re: Gnome Commander

On Sat, 1 Feb 2003 16:59:17 +0100
"Piotr G." <piotr@autocom.pl> wrote:

> Witam
>
> Zainstalowałem sobie File Managera Gnome Commander i mam z nim dwa problemy.
> 1. ./configure nie widzi fam, mimo tego, że jest zainstalowany, co >prawda da sie skopilować program z opcją --without-fam, ale przydałoby >się, żeby fam był dotępny.
> 2. Program da sie uruchomic tylko z roota, natomiast ze zwyklego usera >dostaję naruszenie ochrony pamieci.
Ten problem rozwiązał się sam, po restarcie komputera zaczęło działać :-), nie mam pojęcia dlaczego, ale działa.
Nadal pozostaje problem z fam. Kombinuję, ale nic z tego nie wychodzi. Naprawdę nikt nie wie?
P.S. Pobawiłem się trochę tym programem, jest całkiem przyzwoity, czy ktoś z Was go używa?

Pozdrawiam
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |