Przeglądarka do obrazków

  Hej

Zabrałem się ponownie za robienie swojej strony (adres w sigu) i
natknąłem się na mały problem. Mianowicie przeglądarka do obrazków.

Na codzień używam GQView do oglądania obrazków a rox-filera do przeglądania
katalogów (miniaturki 128x128 chyba tworzy ztcp). Dzisiaj jednak
potrzebowałem przeglądarki podającej wymiary obrazków, pozwalającej od razu
na jakąś prostą obróbkę typu przeskalowanie i mającą podstawowe operacje na
plikach (rename, delete, copy). GTKSee jest słabe, GThumb nie podaje
rozmiarów przy miniaturkach, CompuPIC nie jest free :(

Zna ktoś coś co się nadaje?

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

 43rd Law of Computing:	Anything that can go wr**&### - Core dumped