Re[2]: "Elegancki" shutdown

Witajcie,

dziwny zbieg okoliczności, bo o to samo chciałem spytać na grupie;)
Zapomnieliście chyba o jednym - nikt z was nie podał wersji kernela.

U mnie na 2.4 jest OK.
Na 2.2 kończy się komunikatem 'Power down'.
Runlevel ma w skrypcie 'halt ... -p', czyli wszystko powinno być OK.
Doinstalowałem oczywiście APM do kernela. Efekt jest zawadowy:
wcześniej po komunikacie 'Power down' mogłem wyłączyć sprzęt,
a z APM'em w kernelu wyłącznik już nie działa;)

Pytanie - udało się komuś zrobić 'power off' na 2.2 ??

--
pozdrowienia,
 zwitter                            mailto:zwitter@poczta.onet.pl

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?