Re: motd

> Wiem, że coś z echo i whoami, ale jak przekierować wynik whoami do
> echo? Niby można to zrobić jako sekwencję komend, ale najładniej
> będzie jeśli to wszystko będzie w jednej linijce.

jak chcesz z wykrzynknikami to nie bedzie tak prosto:

echo -n Cześć `whoami`; echo '!!!'

innej mozliwosci zeby wypisac te wykrzykniki razem z `whoami` nie widzę,
ale jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi - też chętnię się dowiem.

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support