KDE, polskie krzaki, antyaliasing

Witam

Zainstalowałem KDE2 z Woody'ego, wrzuciłem windziane czcionki TTF i
ustawiłem je jako domyślne w KDE. Wszystko grało pięknie do czasu, aż nie
włączyłem antyaliasingu. Zamiast polskich literek zaczęły pojawiać się
kwadraty. Po wyłączeniu AA i restarcie KDE pliterki pojawiły się z powrotem.
Locale mam poprawnie wygenerowane i ustawione na pl_PL, w KDE wszędzie gdzie
się dało ustawiłem charset iso8859-2. W czym leży problem? Da się pogodzić
AA z pliterkami?

--
Bartłomiej Krajewski / bartek@kozanostra.org / bartek@windows-sucks.com