Re: RAID problem

On Thu, Oct 03, 2002 at 11:42:50AM +0200, Robert Pyciarz wrote:

> Musisz mieć wkompilowane wsparcie dla kontrolerów raid - te montowane w
> dellach są zazwyczaj obsługiwane przez moduły megaraid, albo aacraid.
>
> Jeśli nie ma ich w kernelu instalacyjnym (ztcp. pierwszy jest, nawet
> w potato), to najprościej będzie dołożyć jeden dysk do zwykłego
> kontrolera scsi na płycie i na nim zainstalować system, a potem
> skompilować odpowiednie jądro i całość przerzucić na raida.

  Można też skompilować swoje jądro instalacyjne (config od niego jest
na płytce w discs/) ze wsparciem dla raida i uruchomic instalacje albo
via loadlin (jesli ma sie partycje vfat i dosa) albo z dyskietek (jedna
to odpowiednio spreparowany root.bin (podmienia sie kernel), druga to
rescue.bin.

  Chociaz tak prawde mowiac to nie wiem czy aby na etapie instalacji
przy wyborze modulow nie ma przypadkiem modulow od raida - po ich
zaladowaniu macierz powinna raczej byc dostepna.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl