OFFTOPIC: Podstawowe zasady. (Raczej wazne)

Witam,

	mam kiepski modem i dlawienie go niepotrzebna trescia listow lub
niepotrzebnymi watkami(!) naraza mnie na straty finansowo/czasowe.
Szczegolnie te drugie szkodza mi
w obecnej sytuacji.
	Nie zaglebiajac sie w szczegoly postuluje:

	a) Wymuszanie na uzytkownikach grupy _WYCINANIE_ niepotrzebnych
kawalkow listow, oraz odpowiadanie _POD_ tekstem. (Wymuszanie czytaj
raczej jako samodyscyplinowanie!)

	b) Nie wdawanie sie w niepotrzebne watki na forum listy. (Nie bede
wymienial przykladow). Jezeli uwazasz, ze autor listu pisze cos zupelnie
niezwiazanego z lista i koniecznie musisz mu zworcic uwage- _WYSLIJ JEMU_
list, a nie katuj innych swoja reposta na liste. Po pierwsze: jak koles
dostanie 5 listow na prywatny adres, to zrozumie ze cos zrobil nie tak, a
jesli te 5 listow poleci do 200 uzytkownikow listy to mamy 1000 listow i
niemal dwie setki niezadowolonych uzytkownikow. Oszczedzaj cudzy czas i
pieniadze.

	c) Tematy listu dobieraj rzeczowo. Nie pisz "Glupi problem
poczatkujacego", ktory nikomu nic nie mowi, tylko np. "Jak sie zalogowac".
Osobiscie denerwuja mnie tego typu watki. Nie czytam ich i uwazam je
strate czasu.

	Uwagi koncowe:

	a) Powstrzymaj sie od tego kontynowania watku, chyba ze uwazasz,
ze napisalem megabzdure lub czegos waznego tu brakuje.

	b) Ewentualne zjeby za "niepotrzebny" watek PISZ DO MNIE. Adres w
naglowku.

	c) Wez sobie do serca to co napisalem. Moze piszac listy w
normalny sposob nie zyskasz przyjaciol, ale z pewnoscia nie zyskasz tez
przeciwnikow.

	d) Jezeli za jakis czas pojawi sie kolejny list lamiacy reguly
netykiety odeslij czlowieka _prywatnym postem_ do przeczytania
odpowiednich dokumentow. Nie smiec listy.

	z) a moze a) nie pisz htmlem ;-)

	pozdrawiam grupowiczow,
	jr.