Re: CD-RW

On Tue, 27 Aug 2002, Arkadiusz Malinski wrote:

>   to dlaczego zostala zwrocona uwaga koledze ktory pisal o Apache'u ze
>   jego pytanie nie jest debianowe ... przeciez Apache'a ma na debianie...

Nie wiem ;)) Ja nie odrozniam pytan debianowych od nie debianowych :)
Prawde mowiac ilosc pytan debianowych moze byc bliska zeru bo
zapewne wiekszosc z nich moze sie nadawac na p.c.o.l. Ktos pytal o masq ;)
Zastanawiam sie czy jakby zapytal: "Jak zrobic pod Debianem masq" -- to
pytanie byloby debianowe czy nie ;] No i jeszcze jedna rzecz, jak pojawi
sie jakis babol ktory stricte nie bedzie debian-specific, to automatycznie
nie powinnismy o nim dyskutowac bo to dotyczy debiana tylko posrednio ?
Lista jest dla uzytkownikow Debiana, wiec IMHO piszac o jakims problemie
pewnie maja w domysle jak to zrobic pod ta dists i nawet jesli rozwiazanie
bedzie takie samo pod RH, SUSE czy inna to skad tez uzytkownik to ma
wiedziec ??? Na jakiej podstawie ma oceniac czy to pytanie jest
debian-specific czy nie ??

To tak pod rozwage ;]

Voder