Re: Problem z kompilacja

Witam

Obecnie na konsolach wt¶wietla mi co ok.2 min komunikat:
NET DEV WATCHDOG: eth0: transmit time out eth0: seting 100mbps half-duplex based on auto-negotiated partner ability 40a1.

sprawdzales modconfem czy modul jest zalawodany?
sprawdz tez lsmod
jezeli jest to usun go przy uzyciu modconfa np...

Drugi natomiast problem jest w tym , ¿e chcia³em skompilowac sterownik pod moj± sieciówkê poniewa¿ ma postaæ rtl8139.c ale niestety w tym pliku jest wiersz: #include <linux/bios32.h> którego nie mam pod systemem tzn. w /usr/include/linux/ tak± mi zg³asza ¶cie¿kê, wiêc nie chce mi go skompilowaæ.
Czy brakuje jakiego¶ pakietu?

tak.. brakuje
Znowu kompilowanie tego drivera? hmm.. tutaj brakuje kernel-headers
Ale ten modul jest standardowo.. modconf ci pomoze.

Kompilator C++ zainstalowany poprzez tasksel.

A co to jest tasksel? :)

Pozdrawiam
Basia

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com