X'y na notebooku

Witam ponownie,

Widzę, że ludzie tutaj są b. pomocni więc zadam jeszcze jedno pytanko.

Mam notebooka Actina Tytan składany w PL na chipsecie SiS630.
Notebook działa świetnie - audio żaden problem nawet winmodem działa
lepiej niż nie jedem normalny. Tylko z X'ami nie mogę sobie poradzić.

Jedyne co widzę po xinit to stopniowo zmieniająca się barwa ekranu z
zielonej na białą :-) i dalej nic.
Nie trzeba chyba dodawać, że winda działa i nikogo (przynajmniej w
Action) nie obchodzi support Linuksa.

Mam Sida i X4.
ic2:~# dpkg -l | grep xserver
ii  xserver-common 4.1.0-17       files and utilities common to all X
servers
ii  xserver-xfree8 4.1.0-17       the XFree86 X server
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak