Re: NEOSTRADA-PLUS :( (

Pewnego pięknego dzionkaThu, 8 Aug 2002 01:00:23 +0200 (CEST)
"JR." <roger@softel.elblag.pl> stwierdził(a):

> 	Moge sie mylic, ale ten "patent" polega na tym, ze maskaradowane
> 	wezwania leca z portow >60000 i po tym sa poznawane, ze to
> 	maskarada. .....

To chyba nieto: maskarada robiona na Iptables nie wykazuje tej
przypadłości :-). Może oni ustawiają ttl =1 na routerze, czyli pakiety
mogą dolecieć najwyżej do jednego hosta (niewiem - nie mam neostrady).
Jeśli tak to (IMHO) można obejść.

--
Sławomir Jeliński
Jak chcesz mieć coś zrobione dobrze - zrób to sam.