Re: zaproszenie do hwprofile c.d.

Było to tak, Mon, Aug 05, 2002 at 12:42:31PM +0200 Rafal Zawadzki napisał do mnie coś takiego:

> Mam chyba Deja Vu.

No prawie, zapomniałem wcześniej dopisać praktycznie jedną linijke do
tego tekstu (to, że uzywam go na swoim laptopie) i tak nie wiedziałem
czy dopisać, napisać od nowa... i tak wyszło... sorki, jeżeli to
przeszkadza... nie chciałem spamować...
--
 --*-*-    Robert Olejnik   ::   teon@pentagon.eu.org    --*--*-*--*--*--*--*--
|  "So right now the only vendor that does such a stupid thing is Microsoft."  |