Re. Re: shutdown na 2.4.18

Mam taki problem.:
Przesiadlem sie niedawno z Mandrakea na Woodego z jadrem 2.4.18.bf i kiedy wylaczam system to na koniec komputer sie nie wylacza.
Ta funkcja jest w APMie, w opcjach general w jajku. Musisz wkompilowac w jajo APM'a na stale a nie jako modul.

Próbowałem kombinowac z jajem ale jakos nie chce to u mnie dzialac, sprobowalem tez jajem 2.5.25 ale i ono nie pomoglo - ni jako modol ni wkompilowane na stale nie zatrzymuje maszyny. Nic z tego nie rozumiem.