Re: baza pakietow apt, dselect ?

On Fri, Jul 19, 2002 at 03:19:39PM +0200, Bartosz Sawicki wrote:
>Szukalem i nie znalazlem. A dla Debianowych guru to pewnie trywial:

>Jak maja sie do siebie bazy dostepnych pakietow, uzywane przez programy
>apt-get i dselect ?
>Jak mozna je zsynchonirowac ?

>Ze zdziwieniem zauwazylem, ze jakos mi sie te bazy rozjechaly.

Z dokumentacji do apta:
Before starting to use `dselect' it is necessary to update the
available list by selecting [U]pdate from the menu.  This is a
super-set of `apt-get update' that makes the fetched information
available to `dselect'.  [U]pdate must be performed even if `apt-get
update' has been run before.

Dla ułatwienia jeszcze:
$ dselect --help
Użycie: dselect [opcje]
        dselect [opcje] działanie
Działania:  access update select install config remove quit menu
                   ^^^^^^
Czyli zamiast
# apt-get update
używaj
# dselect update

informacje będą dostępne zarówno dla dselecta, jak i apt-geta.

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]