Potato & Ximian Evolution

Witam wszystkich.

Mam nastepujacy klopot:

Mam Potato, a w nim zainstalowanego Ximian Gnoma
wraz z Ximian Evolution (instalacja z internetu
z pakietow ximianowych). I w wyswietlanych
tekstach listow (zarowno pisanych przeze mnie
jak i odbieranych) zamiast polskich literek mam
'_' (podkreslenie)... Probowalem juz chyba wszystkiego,
ale nic...

Jarek

PS. Znajomy, ktory ma Woody'ego i Evolution z pakietow
Debianowych (nie Ximianowych) nie ma tego problemu...

PPS. Aha, nie jestem (mam nadzieje:)) calkiem zielony,
wiec juz naprawde grzebalem w roznych
miejscach i nic. Moze glupi jestem... :)