Fetchmail rozwiazanie ? Teraz jak sonfigurowac pop3

Witaj debian-user-polish!

  Wydaje mi sie, ze rozwiazalem problem. Mam dwa konta pocztowe, i
 czasem z obydwu sprawdzam rowniez poczte uzywajaac The Bata (tak jak
 wlasnie teraz)... W The bacie wszystko leci via pop3. Jednak jak
 sciagnie poczte The Bat przez pop3 oznacza maile na serwerze jako
 przeczytane. Na drugim serwerze sciagam tak samo the batem, ale nie
 odznacza maili dzieki czemu moge je sciagnac w fetchmailem.

 Czemu na jednym ipop3d chodzi tak a na drugim inaczej? Jak to
 skonfigurowac? Dostep mam jedynie do serwa na ktorym odznacza
 wiadomocsi, wiec jak ktos mi poradzi to bedzie ok.

--
 Rafał Bluszcz Zawadzki Linux registered user #232814
Ekg 171381 rafael(at)ats.com.pl /Not Tested On Animals/