Re: Debian Bug Squashing Party στην Ελλάδα

2012/3/21 Christos Ricudis <ricudis@paiko.net>
On 03/21/2012 04:07 PM, Pantelis Koukousoulas wrote:
2012/3/21 Nikos Roussos<nikos@autoverse.net>:

Χωρίς να γνωρίζω πως λειτουργεί το development process του Debian, γιατί
χρειάζεται DD για sponsorship; Οποιοσδήποτε δεν μπορεί να γράψει ένα patch
και να το κάνει attach στο σχετικό bug;

Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει αλλά δεν εγγυάται το πότε το fix θα φτάσει
ως τους χρήστες.

Ναι, αλλα τουλαχιστον εγγυαται οτι θα φτασει σε περισσοτερους. Μ'ενοχλει γενικως η νοοτροπια "διορθωνουμε bugs στην αγαπημενη μας διανομη Χ, οι αλλοι να πανε να γαμηθουνε". Μου θυμιζει λιγο Fedora, Ubuntu, και λοιπες "κοινοτητες" :P

Τουλαχιστον, τα fixes που παραγονται απο αυτη τη διαδικασια, απαξ και γινουν submit, οι maintainers συνηθως φροντιζουν να τα κανουν submit upstream?

Αυτό εξαρτάται απ' το upstream mentality της εκάστοτε διανομής, αλλά θέλω να πιστεύω πως όλες το κάνουν. Για το Fedora τουλάχιστον που μπορώ να μιλήσω όχι απλώς καταλήγουν upstream τα patches, αλλά τα packaging guidelines είναι πως κάθε patch που μπαίνει σε ένα πακέτο συνοδεύεται από ένα comment με το link του bug που επιλύει στον *upstream* bug tracker. Συνεπώς μακροπρόθεσμα τίποτα δεν πάει "χαμένο" και μακροπρόθεσμα ωφελούνται όλες οι διανομές.