Re: Debian Bug Squashing Party στην Ελλάδα

On Wednesday 21 March 2012 16:07:39 Pantelis Koukousoulas wrote:

> Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει αλλά δεν εγγυάται το πότε το fix θα φτάσει
> ως τους χρήστες.
> Γι αυτό είπα για sponsoring αν θέλεις να πεις ότι "χθες φτιάξαμε 100 bugs,
> κάντε ένα apt-get upgrade και δείτε και μόνοι σας".

Αυτό δε γίνεται ποτέ. Στην καλύτερη περίπτωση να έχεις 0-day NMUs αλλά για να
το κάνεις αυτό όχι μόνο πρέπει να είσαι DD (όχι ντιντής!) αλλά και να έχεις
την έγκριση του release-team. Στο arm team έχουμε διοργανώσει αρκετά BSP, και
συνήθως δίνουμε ένα 2/3-day NMU περιθώριο, εγώ προσωπικά δίνω 5 μέρες, για να
δώσω στον maintainer το περιθώριο να κάνει αυτός το upload αν διαφωνεί με τον
τρόπο μου.

Ένα πετυχημένο BSP δεν είναι μόνο αυτό που κάνει τα περισσότερα uploads αλλά
τα περισσότερα bug fixes. Συνήθως βέβαια συμμετέχουν αρκετοί από τους ίδιους
τους maintainers, οπότε προχωράει το θέμα και με τα uploads, αλλά δεν είναι
απαραίτητο να έχεις ταυτόχρονο upload.

> Και θα είναι πάλι 5-10 άνθρωποι και από αυτούς κάποιοι θα θέλουν να μη
> φτιάξουν bugs αλλά να διαμαρτυρηθούν για τον καιρό, για την κυβέρνηση, για
> την κακιά τους μοίρα κλπ

Αυτός δεν είναι ο σκοπός του BSP, πάντα όμως υπάρχει χώρος για λίγο
socializing :)

> O τύπος αυτός του "συνδικαλιστή-προγραμματιστή" (μετά συγχωρήσεως) δεν
> τείνει να εμφανίζεται στα IRC-based events γιατί το κλίμα δεν προσφέρεται.

όχι αλλά ούτε χάνεις και άλλα θέματα όπως το να ρωτήσεις κάποιον άλλον
απευθείας συμβουλές για κάποιο πρόβλημα, κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο να
ρωτήσεις στο IRC. Καλό το pastebin, αλλά όπως λένε 4 μάτια καλύτερα από δύο :)

> Στο κάτω-κάτω το IRC προσφέρει την ευελιξία όποιοι θέλουν να μαζευτούν στο
> hackerspace της Αθήνας, όποιοι θέλουν στης Θεσσαλονίκης, όποιοι θέλουν
> στης Πάτρας κλπ. και όποιοι δε θέλουν ή δεν έχουν hackerspace μπορούν
> να μαζευτούν σε καφετέριες ή από τα σπίτια τους.

Συνήθως τα BSPs οργανώνονται σε ένα μέρος και οι υπόλοιποι συμμετέχουν
remotely οπότε καλύπτονται όλα τα γούστα.

Αλλά για να έχει νόημα μια συζήτηση για το BSP πρέπει να υπάρχει μια λίστα με
Bugs που χρειάζονται φτιάξιμο, καθώς και το όλο context, δηλαδή μιλάμε για
localization bugs? translation bugs? porting bugs? desktop environment bugs
(πχ kde/gnome/other?), κλπ.

Κώστας