Re: Μετάβαση από Ubuntu σε Debian

Stavros Filippidis wrote:
> Γιάννη,
>
> Ναι, το ubuntu παίζει απροβλημάτιστα -σε γενικές γραμμές- στον υπολογιστή μου.
>
> Debian stable έχω ήδη στημένο σε εικονική μηχανή αλλά σκέφτομαι να το
> εγκαταστήσω ως κύριο λειτουργικό σύστημα.

θα στο πρότινα :). Πραγματικά δε θα βρεθείς σε εντελώς ξένα νερά. Εκτός
αν είσαι ο τύπος που κάθε εξάμηνο θέλει ότι πιο πρόσφατο και κάνει
"φορμάτ" και χαίρεται :p. Τότε το debian δεν είναι για σένα γιατί δεν
είναι αυτή η φιλοσοφία του. Αν αντίθετα θέλεις να κατασταλάξεις κάπου
(θα έλεγα χωρίς άγχος) και δεν σε πειράζει να μείνεις λίγο πιο πίσω στις
εκδόσεις και θες να ανήκεις σε μια κοινότητα χρηστών που ότι κάνει το
κάνει από μεράκι, τότε ναι το debian είναι για σένα :D

Κάνε εσύ λοιπόν την αλλαγή και ότι και να χρειαστείς όλοι είμαστε εδώ
για να συνεισφέρουμε. :)

Καληνύχτες!
Γιάννης