Re: Avaimenvaihtoa Helsingissä pääsiäisen aikoihin?

On Thu, Mar 04, 2004 at 10:45:02AM +0200, Kalle Kivimaa wrote:
> Jos ajankohta sovitaan niin enköhän minä ole tuona ajanjaksona
> normaalihkosti töissä, joten työmatkaa hiukan säätäen olen keskustassa
> tavattavissa.

Paikalle pääsen 8.4., 9.4., 14.4. tai 13.4., minulle paremmat ensin
listattuna.  Paikaksi kelpaa mikä tahansa bussiasemalta kävelymatkan
päässä oleva.  Kellonaika saa olla mikä vaan.

Tuossa kriteerit minun puolestani, ehdota jotain.  7.4. minun
tarvitsee näköjään sittenkin vielä pysyä yliopistolla.

Minulle voi soittaa (040 5141891) jos en näytä sitten löytyvän.