Volledige iso van Debian

Met de opkomst van grote USB-sticks zou het ook mogelijk moeten zijn om 1 grote installatie-USB te maken met daarop alle - maar dan ook alle - Debiansoftware op voor 1 release (bijv. alles van Debian 11.1). Dit zou zeer handig zijn voor installatie op offline computers.

Na wat geëxperimenteer kom ik uit bij jigdo maar dit werkt niet volledig. Zo kan ik met jigdo-lite https://cdimage.debian.org/debian-cd/current/amd64/jigdo-bd/debian-11.1.0-amd64-BD-1.jigdo Wel de volledige 22GB van Blue-RayDisc 1 te downloaden maar niet automatisch deze van BD-2 toe te voegen (hoewel ik de correcte locatie naar BD-2 heb opgegeven).

Hoe maak je een volledige ISO van Debian zonder onderverdeling in BD-1, 2... (of DVD-1,2,3,4...)

Vriendelijke groet,

Koen Wybo