Re: Veilige TLS op webserver (Apache)

Hoi,

Bedankt voor je adviezen, ga ik bekijken.

Op 09-03-2020 om 12:51 schreef Winfried Tilanus:

> Voor mijn beeld: waar loop jij tegenaan? Ik gebruik zelf geen Let's
> encrypt tot nu alleen voor een paar test sites. (Alhoewel ik nu een
> productie site aan het opzetten ben met Let's encrypt). Let's encrypt
> met Dane lijkt me lastig te automatiseren...

Dat is inderdaad het punt. Die Let's Encrypt certificaten zijn niet lang
geldig, daarom wil je het vernieuwen automatiseren. Als je een nieuw
certificaat krijgt moet dat ook weer ondertekend worden (als ik me niet
vergis), en daar moet ik me nog meer in verdiepen.

Groet,
Paul

https://www.vandervlis.nl/