Re: printen via nas

On Sat, Feb 08, 2020 at 07:08:09PM +0100, Paul van der Vlis wrote:
>   ... prima tekst n.a.v. 32/64 bit geneuzel ...
>
> Koop in het vervolg beter een printer die wel goed ondersteund wordt.

Ik ben ook voorstander van "kies met je portomonee"
Maar dat is nu niet relevant.

> Bijvoorbeeld een printer met air-print.

Mijn inziens heeft  Original Poster een printer die Linux support heeft.
En printers op zolder is een goede reden om printer via USB aan NAS
te sluiten (i.p.v. WIFI te gaan gebruiken)

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven