Re: gmane newsgroup

On Mon, 20 Jan 2020 21:51:27 +0100
Geert Stappers <stappers@stappers.nl> wrote:

> Helemaal tof dat je beseft "hey, wat ons samen bracht is weg,
> laat ik de mensen informeren".  Ja, dit is een compliment.

Dank, maar dit is dan ook wel mogelijk omdat usenet helaas op sterven na
dood is. Erg jammer voor dit prachtig medium. Simpel en krachtig, geen
accounts aanmaken, geen cpu cycles verslindende zooi die de computer
tegen de baas doet blazen.

Moraal van het verhaal: houd je domein op je eigen naam. Ik zal vast
nog wel een paar vergeten zijn vrees ik, Ik zie alleen de 300 laatste
berichten (ja ik weet het, kan ik zelf instellen) :)

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/