Re: Stamtafel

On Thu, Jan 02, 2020 at 09:34:21AM +0100, mailnx@posteo.org wrote:

> Wat natuurlijk wel jammer is en misschien is een ML levendig(er) te
> hou-den door een stap zijwaarts te kunnen doen middels een 'Stammtisch'.

Mijn inschatting is dat we het _hier_ niet levendiger krijgen
door naar _elders_ te gaan.  Het is aan onszelf om deze lijst te cultiveren.

Mocht je een andere mailinglist erbij willen hebben, volg dan de procedure
van https://www.debian.org/MailingLists/HOWTO_start_list

> PS. Nog de goede wensen voor Debian komend jaar!

Dank je wel.  Jullie ook.

Groeten
Geert Stappers
Die niet snel iets  te off-topic vindt.
--
Be conservative in what you send, be liberal in what you accept