Re: exim en spamassassin - ik zie iets over het hoofd

Op 23-11-16 om 12:39 schreef mj:

> Wij zijn grote fans :-)
>
> Extreem stabiel bij ons. Letterlijk (!) NOOIT iets mee.

Diezelfde ervaring heb ik ook met Cyrus IMAP. Verder is er daar een heel
fijne mailinglijst waar je meestal meteen antwoord krijgt van mensen met
veel ervaring (veelal e-mail systeembeheerders bij universiteiten).

Toen ik begon met IMAP had je Dovecot nog niet, en vooral door die goede
mailinglijst ben ik bij Cyrus blijven hangen.

Groet,
Paul.

https://www.vandervlis.nl/