i386_64 iso?

Mijn huidige PC raakt na 12 jaar wat verouderd. Heb dan ook net een
nieuwe aangeschaft, met een Intel Core i5-4690 op een MSI Z97 PC Mate
moederbord.

Bij de overgang van 32-bit naar 64-bit, zo heb ik begrepen, kun je
Debian maar beter opnieuw installeren.
De nieuwe Intel Z97 chipset wordt vanaf kernel 3.16 ondersteund. Dat is
net de versie die testing op dit moment heeft, dus de installatie van
stable zou niet eens gaan.

Maar welke iso moet ik nou hebben?
Ik zou zeggen: i386_64, maar die zie ik hier niet tussen staan:
www.debian.org/devel/debian-installer/
Het is toch geen amd64? Maar ook geen i386, dat is 32-bit v.z.i.w.
Elders zie ik nog de ia64-iso, maar een Itanium is toch wat anders dan
een Core i5.