Re: Serial console, missing some output

op 25-09-14 19:44, Geert Stappers schreef:

> De regels die nu nog gemist worden, welke zijn dat?

Bijvoorbeeld deze regels:
[ ok ] Mounting local filesystems...done.
[ ok ] Activating swapfile swap...done.

> Ja, dat mogen de regels zijn van de laptop waar ze wel zijn.
> Dus a.u.b. geen "het probleem is juist dat het er niet is",
> maar wat de verwachting is. Het mag ook een (matige) foto zijn
> van het beeldscherm op het moment dat ze er wel zijn.

Zie bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=PEJJ96_Qltw
om 5:32. Het is wat klein, maar als je de video full-screen zet is het
goed te lezen. En ook zonder flash ;-)

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl