Re: Nautilus-dropbox

op 15-08-14 12:52, Geert Stappers schreef:

> Wat wordt er nogmaals gedownload?
>
> Iets minder open: Is de "update" nodig?

> Het is ook het moment dat ie zichzelf moet overschrijven.
>
> Expriment:
>
> Kopieer de dropbox executable naar een plaats waar je schrijfrechten hebt.
> Bijvoorbeeld in de daarvoor aangemaakte directory "expriment"
> Dan dus
>   expriment/dropbox update
>
> En dan zien of zichzelf overschrijven wel lukt.

Ik deed het al als root. Die mag (bijna) altijd wel overschrijven.
Maar jezelf overschrijven is natuurlijk wel wat raars.

> De Jessie versie installeren?

Ik wou die klant gewoon met stable laten werken, hij is geen techneut.
Dus zou ik die Jessie versie al moeten backporten en omdat dit
integreert in Nautilus lijkt me dat tricky.

Groet,
Paul.

--
http://www.vandervlis.nl