Re: ldap backup

Op 08-05-12 11:21, Wouter Verhelst schreef:

> Je gooit hier te veel weg: je mag het bestand DB_CONFIG niet verwijderen.
> Dit bestand configureert onder andere hoe locks gedaan worden; en als je
> dat bestand niet hebt, dan worden er bepaalde defaults gebruikt die
> (voor slapd, althans) niet optimaal zijn.
>
> Oplossing: kopieer DB_CONFIG naar een safe place vooraleer je een
> 'rm -rf /var/lib/ldap/*' doet, en kopieer het terug voor de slapadd.

Voor zover ik weet is DB_CONFIG niet echt bedoeld als
configuratiebestand. Het wordt automatisch gecreeerd waarbij de
instellingen in de configuratie bestanden in /etc/ldap/ worden gebruikt,
dus niet puur de defaults.

Maar ik wil niet uitsluiten dat er uitzonderingen zijn die je niet kunt
configureren in /etc/ldap/*. Eigenlijk maakt het me wel nieuwsgierig
naar de inhoud van je DB_CONFIG, dit staat er bij mij:
-----
set_cachesize 0 2097152 0
set_lk_max_objects 1500
set_lk_max_locks 1500