Re: Alle CPAN modules verwijderen

Arjen Bax schreef:

> Ik heb geen pasklaar antwoord, maar hier een aantal tips hoe ik het
> zou aanpakken:
> - zelfgeïnstalleerde CPAN-modules zijn te vinden onder /usr/local,
> terwijl de officiële Debian-modules onder /usr/lib/perl5 te vinden
> zijn.

Ze lijken hier te komen: /usr/local/lib/perl/5.10.0/auto/
Maar of ik dat kan wissen?

> - er is ergens een bestand perllocal.pod waarin de door CPAN
> geïnstalleerde modules genoemd staan.

Inderdaad.  /usr/local/lib/perl/5.10.0/perllocal.pod

> - je kunt per bestand met dpkg-query -S nagaan of het tot een regulier
> Debian-pakket behoort of niet. In het laatste geval is het kandidaat
> voor verwijdering.

Hmm, dat vind zelfs geen /usr/local

Ik heb dit maar gedaan:

rm -r /usr/local/lib/perl/5.10.0/*
apt-get install --reinstall perl

Daarna was /usr/local/lib/perl/5.10.0/ leeg.

Groet,
Paul.