Re: Kontrol af service installation efter upgrade

Hmm,

Med /etc/default man kan styre opførsel af alle services, men dette kræver mange rettelser /etc/init.d/*

F.eks. disse services er
ssh,dhcp,...

- men nogen services har sådan mulighed:
rsync,...

Dvs. din forslag giver ikke løsning!

Admir Trakic
Debian Gnu/Linux user #99406