Re: Shell via browser/https

>http://3sp.com/products/sshtools/sshtools.php
>
>Det er ssh i en java-klient. Jeg har ikke selv prøvet det, men det er
>folkene bag MindTerm (som engang fra frit men lukkede koden da de skrev
>den om til at håndtere sshv2) der så sendt som igår sendte mig denher
>link som reklame om deres nye opensource projekt.
>
> - Jonas¨

Ja, tror ikke jeg fik klargjort hvad jeg ledte efter.
Jeg leder ikke efter en mindterm-type client, jeg skal bruge en client som
ligger på den samme server som den skal forbinde til, sådan så man kan logge
på over https port 443 (dette er til at omgå den firewall jeg befinder mig
bag) til min Debian server. Jeg forestillede mig en form for perl script
eller lign.

På forhånd tak
Troels Nielsen