Re: debconf3

Søren Boll Overgaard <boll@debian.org> writes:

> Som bekendt nærmer debconf3[1] sig, og den afholdes jo lige om hjørnet,
> nemlig i Oslo. Er der andre end mig der skal afsted, og i så fald, har
> folk så arrangeret transport eller overnatning?

Jeg regner med at tage derop. Men har endnu ikke arrangeret noget som
helst.

Jeg skal lige finde ud af hvad det koster at tage med Linx fra
København over Göteborg til Oslo, men ellers er min plan at tage over
Frederikshavn og en færge derfra. Det tager godt nok en hel del
længere tid, men da jeg som militærnægter rejser gratis indenlandsk er
det billigt og jeg gidder ikke at køre i bus hvis jeg kan undgå det.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 peter@makholm.net |      me, to everyone, and may each of you fry in hell