Re: Problema chroot sid

Hola,

Una altre alternativa quan vols/necessites utilitzar versions més
modernes d'algun programari es mirar si esta empaquetat amb snap,
flatpak o AppImage.
Pel teu cas, el Handbrake el tens disponible com a flatpak [1]

I si no tens instal·lat el suport per flatpak es tan fácil com seguir
la guia [2], tot el necessari esta disponible en els repos de Debian
des de la versió 10 (Buster)

[1] https://flathub.org/apps/fr.handbrake.ghb
[2] https://flathub.org/setup/Debian

Fins aviat,
--
Para ser realmente grande, hay que estar con la gente, no por encima de ella.