Re: Us ha fallat l'actualització d'ahir de Debian 12.2 a Debian 12.4 ?

Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com> writes:

> Avui m'he trobat amb l'actualització del nucli a la versió 6.1.69-1, i
> malauradament segueix sense funcionar-me la wifi, sols em puc connectar per
> cable. Es molt frustrant.

[...]

A més a més, s'ha de tenir instal·lats també els "drivers" o "firmware"
de l'equip que es vol usar.

[...]

> Amb la 66, 67 i 69, si faig:
>
>      $ lspci
>      02:00.0 Network controller: Intel Corporation Wi-Fi 6 AX200 (rev 1a)

[...]

Ara toca buscar a quin dels paquets dels repositoris hi ha quelcom
relacionat amb aquesta peça d'equipament.  La meva cerca amb Aptitude
(intel + wireless) dona 3 possibles paquets candidats:

|     repositori    |       paquet        |
|-------------------|---------------------|
|        main       | firmware-linux-free |
| non-free-firmware |   firmware-iwlwifi  |
| non-free-firmware |   firmware-ipw2x00  |

> Tinc el bookworm-updates i a tots els repositoris el  firmware-non-free.

[...]

> Algú mes te aquest problema? Algú te una solució?

Podries instal·lar algun (o tots) els paquets mencionats.  Si ho
prefereixes fes una ullada abans als detalls dels paquets per veure si
hi ha la teva targeta WiFi.

Salut,
--
robert