Re: El meu PC amb Bookworm s'ha quedat mut ...

El 19/9/23 a les 7:42, Narcis Garcia ha escrit:
El què faria per a esbrinar si és cosa de la distribució o de com està la teva instal·lació, és arrencar en una sessió «Live» (USB) de la mateixa versió Bookworm.

Gràcies per les respostes, però sembla que hi ha hagut un esperit de la nit ha ha fet feina i aquest matí ha funcionat. Què ha fet? Ni punyetera idea.

No hi ha cosa que més em molesti que aquest tipus de coses.

Leopold

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia