Re: Wifi Realtek

La meva suggerència:

sudo tasksel install isenkram-packages isenkram-firmware

El 31/7/23 a les 11:10, Josep ha escrit:
Bon dia:

La setmana passada em vaig comprar un mini pc (UXX, voltant 80-90 € al amazon) que ve amb el windows 10 preinstal·lat.

El vull per endollar-lo a la tele i tal com acostuma güin, es va conectar a la wifi casolana immediatament i va començar a fer de les seves.

Com que porta el mini pc només 64 Gb (i 6 de RAM) i el debian em demanava esborrar-ho tot, li vaig fer ampliació amb un ssd m.2 de 128 Gb que m'ha deixat bocabadat: la millor compra per 20 €.

El problema, entrant en matèria, es que el debian no reconeix el wifi. Faig lshw i comprovo que porta el Realtek 8821 CU i després d'ampliar el sources list aconsegueixo instal·lar el firmware-realtek.

Però segueix sense reconèixer el wifi. Aixó em passa també amb aquest ordinador que soc ara, un pc del 2015 que, mira per on, sembla portar el mateix Realtek i que, com que sempre l'he conectat al router amb cable, mai habia probat el wifi que, no cal dir-ho, no reconeix.

M'he baixat tot el que olor de wifi al synaptic i no rutlla. Miro de fer iwdctl adapter list i no em surt res.

Ja no sé que fer. ¿Teniu cap sugerència?

Moltes gràcies.

Josep Lloret
Debian 11

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.