Re[2]: Fwd: Icones al escriptori Gnome Classic

Vaig intentar entendre i instalar l'extensió desktop-icon i no vaig conseguir-ho. Va ser llavors que vaig trobar la pàgina que he indicat.
Quan parlava de Gnome Juràssic volia dir exactament això, el Gnome 1, que permetia treballar amb icones a l'estil del Windows 95 sense problemes ni configuracions. I a cada canvi de Gnome, més difícil configurar les icones al fons d'escriptori.
--
Sent from Yahoo Email App for Android diumenge, 29 de març 2020, 11:07a. m. +02:00 from Narcis Garcia  debianlists@actiu.net :