Re: (deb-cat) Recovery mode sense root

Hola Narcis,

> M'agradaria poder configurar un ordinador de la mateixa manera
> que fan amb Ubuntu i Trisquel, on l'arrencada monousuari
> (single) automàticament obre la sessió de root si aquest no té
> contrasenya.

No sé com ho fan a ubuntu (pel que he pogut veure el servei de
rescue del systemd no és gaire diferent del de debian), potser
han modificat el codi per aconseguir-ho. En qualsevol cas,
al bug de Debian sobre el tema comenten alguna proposta per a
la gent que vulgui resoldre-ho pel seu compte:

https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=802211#43

Salut,
Alex

--