Re: tls

 Aquesta era una de les opcions que tenia em compte. Les càmeres tenien el microprogramari desfasat per coses del Linux.

Les manego amb curl i cgi. No m'atrevia de ficar al dia el microprogramari , ara ja ho he fet amb alguna i ha anat bé. Em queda

la més important però per ara no hi puc anar, suposo però que no hi haurà cap problema ja que és igual a les altres.

El nou microprogramari utilitza TLS 1.2.

Gracies.

Jordi