Re: ventilador a stretch en fer resume

El divendres, 9 de juny de 2017, a les 14:49:01 CEST, Àlex va escriure:

> Per si de cas fa servei, aquest matí han tornat ha actualitzar el kernel
> 4.9.0-3, del 4.9.vint-i-algo al 4.9.30.
>
> Potser l'actualització d'aquest matí ho soluciona.

ostres a mi no m'ha vingut aquesta actualització, i no la veig a
packages.debian.org, jo tinc instal·lat el meta-paquet linux-image-amd64 que
ara apunta a linux-image-4.9.0-3-amd64

els problemes que heu comentat amb l'entorn gràfic no semblen el mateix cas..
tot hem funciona correctament fins que es para el ventilador :P
gràcies de totes maneres, de moment seguiré amb el 4.9.0-2 a veure si aguanta!