Re: Actualització a Squeeze

Jo he actualitzat vàris servidors sense masses problemes.

M'he trobat aquests problemes principalment:

.- Bases de dades PostgreSQL:

A.B: Indica la versió antiga de PostgreSQL.

X.Y: Indica la versió nova de PostgreSQL.

Passos:

  • Actualitzar PostgreSQL/Debian.
  • Eliminar el cluster creat per la nova versió: pg_dropcluster X.Y main --stop
  • Aturar la nova versió de PostgreSQL.
  • Instal·lar la versió antiga de PostgreSQL:
    • Afegir un repositori de Debian antiga a apt/sources.list
    • Instal·lar PostgreSQL amb número de versió: aptitude install postgresql-A.B
  • Actualitzar cluster antic al nou: pg_upgradecluster -v X.Y A.B main
  • Aturar PostgreSQL antic i engegar el nou.
  • Comprovar que la BDD funciona correctament.
    • Tornar a comprovar que la BDD funciona correctament.
  • Eliminar el cluster antic (pg_dropcluster).
  • Eliminar el paquet Debian del PostgreSQL antic.

.- Amb BBDD mysql hi ha algun problema semblant, però és més fàcil de resoldre. I per la nova versió de MySQL has de comentar una linia del mysql.conf que és keep-<algo> o no arrenca. Aquesta opció la veus si executes "mysqld" a pèl, sense usar els scripts de l'init.d.

.- També he hagut d'adaptar alguns scripts que tenia a l'inici ("/etc/init.d") per afegir els tags per que fóssin LSBInitScripts. Tens una explicació a http://wiki.debian.org/LSBInitScripts/DependencyBasedBoot.

Encara no he conseguit actualitzar el controlador de domini, un servidor amb DHCP, DNS i LDAP. No he pogut mirar-ho massa, però era problema amb el bind (DNS).

Per la resta, tot prou bé.

Salut!

--

Marc Olivé