Re: Google Earth a Debian

Jo estava en el mateix cas que el Ferran, i desactivant Compiz va
funcionar. Una altra vegada, en una altra màquina que no tenia Compiz,
va passar el que has comentat. Ho vaig solucionar escollint una opció
diferent a les opcions de configuració i reiniciat l'Earth. Hi ha dues
o tres opcions (OpenGL i unes altres que no puc recordar). Prova a
canviar les opcions del motor de dibuix, i digues si notes diferència.
Ves amb compte, perquè si no recorde malament, una de les opcions tira
de la CPU per fer-ho tot per software.

Sent molt recordar-ho tot tan vagament, però és que ha plogut des d'aleshores,

Pau.