Re: Tinc un problema de seguretat ??

On Sunday 21 November 2010 22:52:55 Ferran Juanos wrote:
> A part d'això tota la resta de ports escolten els
> serveis normals HTTP, HTTPS, POP3 etcètera en definitiva el necessari per
> navegar per internet, baixar i pujar correu, streamming (només de
> baixada).

No cal que escoltis en cap port si el que vols és accedir a aquests serveis
d'altres servidors, si són de baixada, vaja.
Només caldria obrir-los si el teu ordinador te servidors esperant servir
peticions, si tens un servidor web, un de correu, etc.
Pel que fa a l'accés a aquests serveis de tercers ordinadors, pots tancar tots
els teus ports.

En Hubble apunta a la web de la IP que t'amoïna, però jo només trobo una
pàgina en blanc. Una IP d'un usuari de telefònica que es connecta i
desconnecta potser?
Segur que els 32Kb/s els enviaves tu a aquesta IP i no al revés?

Salut,

--

Marc Olivé
Grup Blau