Re: netbooks

Anso, a què eren deguts els problemes de consistència, a reinicis bruscs (per falta de bateria, etc?)

Al meu eeepc (SSD de 4Gb) vaig decidir posar-li ext2 per lo de les SSD, tenint en ment possibles inconcistències.......però ni una!!

Salut.

El 18 / febrer / 2009 11:35, anso - <ansobegues@gmail.com> ha escrit:
Jo vaig tenir un Aspire One fa temps, el qual finalment vaig rebentar... i el discdur era flash de 8 G. Els problemes que tenia era de consistencia del sistema de fitxers. En aquests discs es recomana utilitzar ext2 per tema d'evitar el journaling i les escritures innecessaries a disc, i és en aquest sistema de fitxers que he tingut un munt de inconsistències... tot s'ha de dir, i la veritat es que he pogut arreglar tot amb fsck.

Si no vols problemes no t'aconsello els discs flash fins que evolucionin una mica...