Re: No em troba llibreries instal.lades (amd64)?

2009/2/13 Joan Tur:
> Bones,

Bones Joan! Benvingut a la llista!!

> Lo que faig és seguir ses instruccions de sa pàgina
> http://www.linuxarg.org/modules/ipboard/index.php?showtopic=575 per a
> tenir suport de flash a debian amd64...
>
> Cap idea?  Sa llibreria sembla ser-hi, ser accessible a tothom per
> lectura i, en canvi, es queixa de que no la troba ("No such file")  8-?

Tot i que mai recomano emprar programari no lliure, crec que podries
instal·lar el paquet per al flash d'Adobe de Debian 'non-free'.

El paquet es diu: flashplugin-nonfree

> Gràcies!!  ;)

;-)

> PD que serveixi aquest missatge per a presentar-me a sa llista, ja que
> fins aquesta setmana feia servir Ubuntu.

Doncs, com ja t'he dit abans. Bengingut i encantat de trobar-me amb un
altre mallorquí (si no m'equivoc...).
Et desitg una feliç i duradera migració de la distro marró a la roja
(sense capell).

--
"Boring two-person multiplayer may turn friends into enemies."

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net