phpMyAdmin estrany

Hola

En un servidor vaig fer actualitzacions del phpMyAdmin (ara el tinc a la
versió 2.10.1deb2). Abans em treballava bé; ara, tot i que m'he assegurat
que els usuaris de MySQL estiguin ben indicats amb les seves contrasenyes
(accedeixo al mysql per comandes i em tira bé), quan intento una entrada
al phpMyAdmin des de casa, no passo. I a vegades, faig un primer accés,
però qualsevol intent d'obrir una de les bases de dades em torna a la
identificació inicial.

Algú em pot dir per on va la cosa?

Gràcies

Miquel