Re: Proftpd

He estat fent diferents proves, i al final hem trobo amb el següent:

- Si poso el proftpd pel port 21, obro amb iptables el port 21 i el
router faig NAT del port 21 cap a la màquina del ftp tot funcionar
perfectament.

- I si poso el proftpd pel port 1021, obro amb iptables el port 1021 i
el router faig NAT del port 1021 cap a la màquina del ftp no funciona,
ja que em continua donant l'error ftp "Illegal PORT command"

Alguna idea al respecte?

Salut!

El 17/05/07, Manel Martínez de Arcos <manelmartinez@menta.net> ha escrit:
A Dijous 17 Maig 2007 10:01, vàreu escriure:
> Avui 10:01:14
>
> Així en principi pel que entenc el port 1021 (el de control) ja em
> funciona correctament. Ara sols em faltaria obri el port 20 (de les
> dades) i segurament ja funcionaria, no?
Si. Pots assegurar-te del ports esnifant emb ethereal (wireshark) una connexió
dins la LAN.