Re: gnome i .bashrc

A Divendres 18 Maig 2007 00:15, Ernest Adrogué va escriure:
> Hola nanos,
>
> A veure, el problema que tinc és que el Gnome/GDM no llegeix el
> fitxer .bashrc a l'arrencada, per tant si canvio el PATH, etc. o
> les variables d'entorn, no afecta als programes que s'arrenquen
> directament del menú... la qual cosa és un problema. Algú sap
> com fer-ho, perquè ho llegeixi?

Jo diria que no l'ha de llegir. El .bashrc i el .bash_profile són,
respectivament, per "logins" no interactius i interactius _a la consola_.
Quan tu entres a les X no ho fas a través d'una consola sinó a través de
GDM...

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *